Artykuły z kategorii: Media i badanie rynku
Tłumaczenia tekstów marketingowych i PR
Reklama dźwignią handlu. Aby reklama działała musi ona być tak przygotowana, żeby pobudzić odbiorcę do działania, zachęcić go. Tekst marketingowy powinien oddziaływać na emocje. Autor reklamy musi wykazać się niemałą kreatywnością. A tłumacz musi przenieść ideę tekstu na język obcy. Nie bez znaczeni
Polecane artykuły
Praca tłumacza pisemnego
Na czym polegać będzie praca tłumacza pisemnego? Teraz z pewnością większość tłumaczy korzysta z komputera, a także szeroko dostępnych narzędzi tłumaczeniowych. Przydawać się one mogą do codziennej pracy. Ułatwiać to może zadanie każdemu tłumaczowi pisemnemu. Już na samym początku taka osoba z pewn
Tłumaczenia gier komputerowych
Każdy z nas chce się dowiedzieć, czym właściwie może być tłumaczenie gier komputerowych? Odpowiedź nie jest taka oczywista, jakby wszystkim się mogło wydawać. Z całą pewnością ta profesja tłumacza gier komputerowych to taki zawód, który na naszym rynku istnieć może stosunkowo niedługi okres czasu. Z